---


အစၥလာမ္မို႕ အလိုင္ကြမ္း
အစၥလာမ့္ေရာင္ျခည္ ဘေလာ့ဂ္မွ လိွဳက္လွဲစြာၾကိဳဆိုပါသည


Monday, March 2, 2009

အစၥလာမ္အားအျမင္မွန္ရသြားေသာက်ေနာ္၏ဘာသာျခားသူငယ္ခ်င္းမ်ား

.
အခုတစ္ေလာ ကြန္ပ်ဴတာတိုင္း လို လို တြင္ပ်ံႏွံ ့ေန ေသာက်ေနာ္ တို ့သာသနာကို ေစာ္ကား
ထားေသာစာတစ္ေဆာင္ ကိုက်ေနာ္ အပါအဝင္ က်ေနာ္ႏွင့္ အတူေနေသာ ဘာသာျခားသူငယ္ခ်င္းမ်ား၏ ကြန္ပ်ဴတာ မ်ားသို ့ သူ ့တို ့ဘာသာျခားအခ်င္းခ်င္း၏ forward mail မ်ားမွေန၍ ရရွိၾကပါ
သည္။
က်ေနာ္ႏွင့္သူတို ့အရမ္းခင္မင္ၾကပါတယ္...။

သူတို ့ၾကားထဲမွာပဲ က်ေနာ့ နမာဇ္ကို က်ေနာ္ ရေအာင္ ဖတ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ နမာဇ္ရဲ့အကူအညီေၾကာင့္ အလိုလို သူတို ့ရဲ့ရိုေသမွဳကို ရရွိခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္အေရွ့မွာ ဘာသာေရးအေၾကာင္းဘယ္ေတာ့မွမေျပာတဲ့ ၃ႏွစ္ေလာက္အတူ ေနခဲ့တဲ့သူေတြ အဲဒီေမးလ္ရျပီးေနာက္က်ေနာ္မရွိတဲ့ အခ်ိန္ အဲဒီေမးလ္မွ အစၥလာမ္ေကာင္ေလး၏ ေခါင္းျဖတ္ေနပုံ ကိုဝိုင္းၾကည့္ ေနတဲ့အခ်ိန္က်ေနာ္က ျပန္အေရာက္ႏွင့္ တိုက္ဆိုင္မွဳျဖစ္ခဲ့ ပါတယ္ အဲဒီမွာပဲ က်ေနာ္ကိုေမးခြန္းဝိုင္းထုတ္ၾက တာပါပဲဗ်ာ။ တကယ္အၾကမ္းဖက္ဆိုတာအခုမွပဲလက္ေတြ ့ေတြ ့ေတာ့တယ္ဗ်ာတဲ့..။
ၾကက္ကေလးငွက္ကေလးသတ္
သလို ပါပဲတဲ့ ခင္ဗ်ားတို ့သာသနာကအဲဒီလို ပဲေျပာထားလုပ္ခိုင္းထား သလားတဲ့ ..၊
အဲဒီမွာပဲက်ေနာ္သူတို ့ကို
ရာဇဝင္ျပန္လွန္ျပရေတာ့တာပဲ ဗ်ာ။

ခင္ဗ်ားတို ့ကို က်ေနာ္တစ္ခု ေမးခ်င္တယ္ဗ်ာ.. ၁၉၈၈ ျမန္မာႏုိင္ငံအေရးအခင္းတုန္းက စစ္သားကို ေက်ာင္းသားဘက္က မိတာတို ့၊ စစ္ဘက္က သူသွ်ဳိမိတာတို ့ကို ခင္ဗ်ားတို ့ဘာသာဝင္အခ်င္းခ်င္းေခါင္းျဖတ္ခဲ့ၾကတယ္ ဒါက နံပါတ္(၁) ၊တကယ့္ သူသ်ဳိ အစစ္ေတြပါသလို အျပစ္မဲ့သူေတြလဲပါတယ္၊ဘာသာျခားေတြလဲပါခဲ့တယ္။ ဘာလို ့ျဖတ္တာလဲ...စစ္သားေတြက ပစ္သတ္လို ့ေတာ့မေျပာပါနဲ ့...ဒါဆိုစစ္သားေတြက ပစ္သတ္တာပဲရွိတယ္ ..အစၥလာမ္ပိုင္အိမ္ေတြကို ဘူထူဇာနဲ ့ထိုးသလို ကေလးငယ္ေလးကို ပစ္သတ္ျပီး အေလာင္းကို မိဘေမာင္ႏွမ ကထြက္ေကာက္ဖို ့ အိမ္ျပင္ထြက္တာနဲ ့ ေသနတ္နဲ ့
လွမ္းပစ္ ျပီးအိမ္ထဲကေန သမီးငယ္ေလးအေလာင္း ကို ၾကည့္ေနရတဲ့မိဘရဲ့့ႏွလုံးသား မခံႏုိင္လို ့ထြက္ေကာက္ဖို ့ၾကိဳးစားတဲ့ သားေလးကို အဲဒီမိဘအေရွ့မွာပစ္သတ္ခဲ့တယ္။ ဒါဆို ျမန္မာစစ္သားေတြကတည္ျငိမ္ဖို ့ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုတည္းနဲ ့ပစ္တာက ေတာ္ေသးတာေပါ့ ။အဲဒါကို စစ္ဘက္ကသူသွ်ဳိဆိုျပီး မိန္းမေတြကို ပါေခါင္းျဖတ္ခဲ့တာလဲရွိခဲ့ဖူးတာပဲ ။ အစၥလာမ္ကေကာမိန္းမေတြကိုေခါင္းျဖတ္တာျမင္ဖူးလား။ အျဖတ္ခံရတဲ့သူကေရာဘာလို ့အျဖတ္ခံရတာလဲစဥ္းစားမိရဲ့လား။

အဲဒါကႏုိင္ငံေရးဆို ဘာသာေရးေျပာမယ္... ေတာင္ငူမွာ ဗလီေတြကို ဖ်က္လမ္းခင္း ၊ ဗိုက္ၾကီးသည္ကို ကအစအလြတ္မေပး မီးရွဳိ ့သတ္ခဲ့တာတို ့က ဗုဒၵဘာသာက ေျပာထားတာလား လို ့က်ေနာ္ျပန္ေမးခြန္းထုတ္ေတာ ့အားလုံး ျငိမ္ျပိီးနားေထာင္ေနခဲ့ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္ဆိုလိုခ်င္တာက ဘာသာေရးကို ေရာမၾကိတ္ပါနဲ ့ နာက်ဥ္းမူေတြေၾကာင့္သာလုပ္ေန ရတာပါ။
အခုနကသားသမီးကို ့ေရွ့မွာသတ္ျပီး ေျမျမွပ္ခြင့္မရတဲ့ မိဘမ်ဳိးက အဲဒီပစ္သတ္သူကို ေတြ ့ရင္ ကေတာ့ရမွာ
လား အဲဒီမိဘေနရာမွာခင္ဗ်ားတို ့ဆို ဘယ္လို လုပ္မလဲ.. လို ့က်ေနာ္ရဲ့ေမးခြန္းေတြရဲ့အဆုံးမွာ သူတို ့အားလုံးက ဟုတ္တာေပါ့ဗ်ာ ဒါဘာသာေရးမွမဟုတ္တာ နာက်ဥ္းမူပဲဆိုတာ အျမင္မွန္ရျပီး ဖဂ်ရ္က်ေနာ္အိပ္ေပ်ာ္ရင္လာႏုိးေပးေန ၾကအတိုင္းလာႏုိးၾကပါေတာ့တယ္ခင္ဗ်ား။ က်ေနာ္အဓိကဆိုလို ခ်င္တာက ဘာသာေရးကို သူတို ့ေရာျပီးအထင္မွားမခံ အျမင္မခံဖို ့ပါပဲ။ ဒါေလးကိုျပန္မွ်လိုက္ရတာကလည္းက်ေနာ္ညီကိုေမာင္ႏွမမ်ားအေနနဲ ့ဒီလိုမေျဖရွင္းသင့္ဖူး..၊ဒီလိုေလးရွင္းျပ
မွမွန္မယ္..ဆိုတဲ့ က်ေနာ့္အားနည္းခ်က္ေတြကိုေထာက္ျပ ျပီးဘာသာျခားေတြရဲ့ အစၥလာမ္ ေပၚမွာျမင္လာတဲ့အျမင္ကိုေျပာင္းလဲေပးဖို ့ပါပဲ။

"အလႅာအသ်ွင္အစၥလာမ္သာသနာ၏ ဂုဏ္ကိုဘာသာျခား၏ နိမ့္ခ်ျခင္းမွ ထိမ္းသိမ္းေတာ္မူပါေစ...။"(အာမီးန္)

Special thanks to brother Ice Rain.

No comments: